Výhody pro partnery


Partnerské firmy mohou využít zvýhodněných podmínek inzerce/propagace u mediálních partnerů soutěže SUSO.
 

Dřevařský magazín

poskytnutím zvýhodněných podmínek propagace v Dřevařském magazínu partnerům soutěže SUSO oboru truhlář, specifikace nabídky je nad rámec standardního ceníku inzerce v Dřevařském magazínu.

  • 1 - 4x kampaň v roce 2016 v hodnotě …………… sleva 15 % z ceníkových cen
  • 5 - 8x kampaň v roce 2016 v hodnotě …………… sleva 20 % z ceníkových cen
  • 9 - 10x kampaň v roce 2016 v hodnotě …………… sleva 25 % z ceníkových cen

 

Truhlářský portál

poskytnutím zvýhodněných podmínek propagace na Truhlářském portálu partnerům soutěže SUSO oboru truhlář, specifikace nabídky je nad rámec standardního ceníku inzerce Truhlářského portálu.

 

 

  • 1x kampaň v roce 2016 v hodnotě …………… sleva 15 % z ceníkových cen
  • 2 - 3x kampaň v roce 2016 v hodnotě …………… sleva 25 % z ceníkových cen
  • 4x a více kampaň v roce 2016 v hodnotě …………… sleva 35 % z ceníkových cen

 

 

České stavby

poskytnutím zvýhodněných podmínek propagace na portále České stavby partnerům soutěže SUSO, specifikace nabídky je nad rámec standardního ceníku inzerce portal České stavby. 50% sleva z ceníkových cen inzerce.

 

 

 

Zapojení do PR aktivit

Zapojení partnerů a mediálních partnerů soutěže do PR komunikace Soutěžní přehlídky stavebních řemesel SUSO a stavebního veletrhu FOR ARCH. Specifikace vydávaných tiskových zpráv během jednoho ročníku:

Soutěž SUSO

 

 

  • 5x TZ - postupová kola
  • 2x TZ – finále

Veletrh FOR ARCH

  • 1x TZ
  • 1x ZTZ


a) uvedením názvu PARTNERA ve všech tiskových zprávách průběžně vydávaných k soutěži

b) uvedením názvu a titulu PARTNERA na webových stránkách výstav nebo ve veletržních průvodcích/novinách výstav, v rámci kterých se soutěž SUSO koná

c) uvedením PARTNERA v tiskové zprávě k veletrhu FOR ARCH vydané k doprovodným programům veletrhu

d) uvedením jména PARTNERA ve veletržním průvodci FOR ARCH v sekci doprovodných programů veletrhu

e) umístěním loga PARTNERA v katalogu veletrhu FOR ARCH v sekci doprovodných programů veletrhu

f) poskytnutí prezentace PARTNERŮM (dle plnění partnera) v odborném tisku a prostřednictvím titulů, které jsou mediálními partnery SUSO formou citace

 

 

Prezentace na veletrzích/výstavách

Možnost využití soutěže SUSO k propagaci a šíření značky/produktu partnera u odborné a laické veřejnosti na pěti místech ČR a jednom místě na Slovensku.

 

 

 

 

Zvýhodněné vstupné

Partneři soutěže SUSO automaticky získávají volné vstupy na výstavy/veletrhy, kterých se soutěž SUSO účastní v rámci doprovodných programů.