Zapojení komerčních subjektů do projektu SUSO nabízí tyto výhody.
- Aktivní zacílení na cílovou skupinu budoucích řemeslníků a škol edukativní formou prezentace svých produktů, své značky. Výchova svých budoucích zákazníků mezi mladými řemeslníky.
- Prezentace značky, produktu na výstavách po celé České republice a Slovensku. Oslovení laické i odborné veřejnosti.
- Možnost podílet se na projektu, který má celoroční průběh, a který se těší podpoře odborných institucí.
- Navázání spolupráce se školami a možnost ovlivnit odbornou výuku na školách.
- Spojení soutěže se stavebními veletrhy nabízí efektivní rozšíření komunikace firem.
- Na akcích spojených s jednotlivými postupovými koly a finále se nabízí prostor pro neformální setkání s odborníky.
Společenské přínosy projektu
- Společenský přesah – projekt reaguje na celospolečenský problém – nedostatek kvalifikovaných řemeslníků.
- Popularizace řemesla formou exhibičních soutěžních kol v rámci po celé ČR.
- Podpora dialogu na téma úrovně odborné výuky na odborných školách.
- Odborná veřejnost vnímá tento projekt jako nástroj na podporu výuky, na platformě soutěže se jak žáci, tak pedagogové seznamují s novými technologiemi, stavebními materiály a produkty partnerů soutěže.
- Propojení teorie s praxí – pod vedením odborníků řeší žáci konkrétní zadání z praxe.
- Porovnání praktických dovedností a teoretických znalostí žáků z celé ČR.
- Konkurenční výhoda na trhu práce – referenční ocenění udělené odborníky z praxe.
- Pasivní účast žáků ZŠ v regionech.
- Sociální rozměr – zapojení dětských domovů do projektu.
Další přínosy partnreství
Zvýhodněné podmínky propagace v časopise Dřevařský magazín.
- 1 - 4x kampaň v roce v hodnotě …………… sleva 15 % z ceníkových cen
- 5 - 8x kampaň v roce v hodnotě …………… sleva 20 % z ceníkových cen
- 9 - 10x kampaň v roce v hodnotě …………… sleva 25 % z ceníkových cen
Zvýhodněné podmínky propagace na portále Truhlářský portál.
- 1x kampaň v roce v hodnotě …………… sleva 15 % z ceníkových cen
- 2 - 3x kampaň v roce v hodnotě …………… sleva 25 % z ceníkových cen
- 4x a více kampaň v roce v hodnotě …………… sleva 35 % z ceníkových cen
Zvýhodněné podmínky propagace na portále České stavby.
50 % - sleva z ceníkových cen inzerce.